نامه‌ اوباما به رهبری قدرت ایران را نشان می‌دهد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

نامه‌ اوباما به رهبری قدرت ایران را نشان می‌دهد

 

آیت الله شبستری فتنه سال 88 را حادثه‌ای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بارها به موضوع فتنه سال 88 پرداخته اند تا این جریان فراموش نشود.

آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در نشست سیاست گذاری و هماهنگی بزرگداشت ویژه برنامه های دهه فجر و نهم دی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی معنویت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد و موجب بیداری اسلامی در منطقه و جهان شد.  
وی با بیان این‌که باید قدرشناس نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری آگاه و امنیت حاکم بر کشور باشیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران، احیای اصل ولایت فقیه بوده است، از این رو دهه فجر فرصتی برای تبیین اهمیت و جایگاه ولایت فقیه و تاثیر آن در پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود.
امام جمعه تبریز خواستار آسیب شناسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان و شکل‌گیری جلسات و میزگردهای مرتبط با موضوعات مبتلابه جامعه در محافل حوزوی و دانشگاهی شد و افزود: اگر درایت و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه‌ای نبود، قطعا دشمنان این انقلاب را سرنگون و ظالمان را بر کشور حاکم کرده بودند.
نماینده خبرگان رهبری فتنه سال 88 را حادثه‌ای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در چند سال گذشته بیش از 10 بار به موضوع جریانات و فتنه سال 88 پرداخته اند تا این جریان فراموش نشود و اعلام کرده اند این جریان خط قرمز است، بنابر این نباید برخی جریان‌ها به دنبال تطهیر سران فتنه باشند.  
امام جمعه تبریز با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه تبریز در جریان فتنه 88 سربلند برون آمدند، خاطرنشان کرد: سالگرد حضور حماسی مردم تبریز در هشتم دی ماه 88 و نهم دی مردم ایران برای دفاع از آرمان‌های امام و شهدا نباید فراموش شود و بر این اساس برگزاری تجمع اثبات وفاداری و تجدید میثاق با ولایت، امام حسین(ع)، امام راحل و رهبری لازم است.
آیت الله شبستری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت شهدا، حضور در صحنه ملت و رهبری ولایت فقیه است، گفت: امنیت موجود در ایران و کمک به برقراری امنیت در دیگر کشورها و کمک به فلسطین در برابر مستکبران قدرت ایران اسلامی را نشان می دهد.
وی با بیان این‌که حرکت عراق و سوریه برای برقراری امنیت و مقابله با تروریست ها به برکت انقلاب اسلامی میسر شده است، افزود: رییس جمهوری آمریکا چهارنامه به رهبری نوشته و دست به دامن ایران شده است و این موضوع اقتدار ایران و تاثیرگذاری انقلاب را در سطح بین المللی و جهانی نشان می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: